2014. augusztus 24., vasárnap

Buli-sütik

ZEBRA KOCKA(sütés nélkül)


Apukám kedvenc süteménye bár a lapok kinyújtásával szoktam vacakolni. De megéri mert nagyon finomra szokott sikerülni!:)

 
 


  


                                                         Pudingos keksz    :P


Ez egy nagyon egyszerű és nagyon finom sütemény. Igaz, hogy nekem csak úgy kipattant a fejemből az ötlet mivel vendégeket vártunk és gondoltam sütök valami gyorsat, de egyszerűt. Biztos, hogy valahova le van írva ez a recept ,de az én változatom kicsit színesebb, kicsit díszesebb, kicsit lányosabb! :D

Elkészítése pofonegyszerű!:

-egy tál alját rakd ki háztartási keksszel(én a négyzet alakú kekszet szeretem mert az teljesen elfedi a tál alját és így nem tud kifolyni a puding;))
- utána főzz 400ml-ből pudingot és öntsd ki a tálba, majd főzz megint 400ml-ből pudingot(szerintem ötletesebb ha másfajtára főzöd mint az előzőt mert így olyan mintha csíkos lenne),ezt csak akkor öntsd rá ha a másik puding már "megkötött". 
-Végül a tetejét is fedd be keksszel és tetszés szerint díszítsd porcukorral, színes cukorkákkal, csokiforgácsokkal!
A család már most nagyon szereti pedig még most csináltam ilyet először :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése