2011. május 7., szombat

Anyáknap


Nem tud úgy  szeretni a világon senki 
mint az édesanyám tud engem szeretni.
Akármit kívántam megtette egy szóra 
még a csillagot is reám rakta volna.    

Mikor a faluban iskolába jártam
rendesebb egy gyerek nem igen volt nálam.
El nem tűrte volna ő azt semmi áron
hogy valaki nálam szebb ruhában járjon.    

  Éjjel-nappal őrzött mikor beteg voltam
magát nem kímélte csak értem aggódott.
Mikor felgyógyultam fáradt két szemében 
örömkönnyek égtek s csókolva becézett.   

Én Istenem áldd meg őrizd az anyámat 
viszonozhassam én ezt a nagy jóságot.
Lássak a szemében boldog örömkönnyet 
ne lássam én soha búsnak, szenvedőnek.




Ilyen anyák napi ajándékot készítettünk az iskolában anyának.Bőrhatású papírból van a nyaklánc és szivárványszínű krepp papírból  a tasak.


A hajam pedig ilyen volt az anyáknapi ünnepségen.

 
Nagymamának ezt a verset mondtam:

Gyermek szívemet hála járja át 
és köszöntök ma minden nagymamát.
Akik szeretve szolgálnak nekünk 
megértő szívvel örülnek velünk.
Minden örömünket megtízszerezik
s a  bánatunkat megfelezik.
Áldja meg az Úr nemes szívüket 
és jutalmazza szeretetüket.

1 megjegyzés:

  1. Az anyák napja az egyik legszebb nap. Az én kisunokáim is mindig felköszöntenek,és én majdnem mindig sírva fakadok attól a sok szeretettől, amit tőlük kapok.
    Nagyon csinos volt a hajad és szép kis ajándékokkal készültél. Anyukád biztos nagyon örült neki.

    VálaszTörlés