2014. július 14., hétfő

Szappan és Levendula

 A kertünk gyönyörű ilyenkor nyàron!
 Minden növény most virágzik, köztük a levendula, a nyàri orgona és még sok màs csodálatos viràg!

 A levendula egy csodàlatos viràg. Illata kàpràzatos és sok mindent lehet belőle készíteni.
Levendula szív: -készíts egy   szivet drótból 
                             -a drótszívre tedd rá a levendulákat
                            -majd legvégül zöld színű dróttal erősitsd rà a levendulàt
 Levendula szappan:- olvassz fel egy szappant(vízfürdőben vagy micróban
                                      -tedd a szappant formàkba 
                                      -majd csepegtess bele illóolajat és viràgszirmokat





 Mire hasznosíthatod:
 - szörp
 -kandírozàs
 -illatosító
 -különféle lekvàrokba tenni








2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket készítettél! Én úgy készítettem levendulás szappangolyót, hogy lereszeltem a szappant, megspricceltem levendulás vízzel sokszor, és tettem bele levendulavirágokat. Az egészből golyócskákat próbáltam formálni,. addig spricceltem a levendulaolajos vízzel, amíg össze nem állt.A golyócskákat szépen becsomagoltuk az ovis gyerekekkel, s ezt adták ajándékba.
    Szép lett a levendulás szivecskéd is, nagyon kedves és illatos dísze lehet a szobádnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a szappankészítési ötletet. Majd én is ki fogom próbálni. ;)

    VálaszTörlés