2014. december 27., szombat


Segítség, könyvmoly lettem! :)

 
 Szűcs Vanda.
 Igen, hallottam róla, hogy egy 14 éves lány! 
Először el sem akartam hinni, hogy egy ilyen fiatal lánynak hogyan lehet ilyen fantasztikus a stílusa! 
Végül rákerestem az interneten és VOILA! A könyvei fantasztikusak. 
Az első könyvét tavaly karácsonyra kaptam és akkor még semmi sem tudtam magáról az íróról. Ahogy elkezdtem olvasni hirtelen úgy éreztem, hogy én is a könyv része lettem, úgy bele tudtam élni magam! :)  
Most Karácsonyra megkaptam a sorozat 2. kötetét és le sem tudtam tenni! Össz - vissz 2 nap alatt kiolvastam! Nagyon tetszett.
Tehát ezt a könyvet mindenkinek csak ajánlani tudom, és még századjára is el kell hogy mondjam: 
FANTASZTIKUS!
 Hát igen! Leiner Laura! 
Mikor még negyedikes voltam mindenkitől azt hallottam hogy Laura egyik sorozatát, a Szent Johanna Gimi-t olvassa. Én is gondoltam hogy elkezdem olvasni de végül nem kezdtem el!! :( (ezt most már nagyon megbántam)
 Év elején az egyik osztálytársamtól elkértem az első részét. Eljutottam az első 30 oldalig és egyszerűen hozzánőtt a könyv a kezemhez.
 És nem viccelek!  
Annyira magával ragadó,hogy aki még nem olvasta az el sem tudja képzelni! 

December elején elkezdtem Laurától egy másik könyvet : Akkor szakítsunk. 
Na, hát igen! Ehhez is csak hasonló megjegyzéseim vannak!
 Lehet hogy kicsit idősebbekről szól mint én, de attól még ugyanolyan élvezetes volt! 
 Én azt szeretem a magyar írókban, hogy a könyvekben mindig tudom, hogy miről van szó. 
Mert ha külföldi szerzőtől olvasok el egy könyvet az is lehet fantasztikus, de ha mond nekem egy ismeretlen hidat akkor a képzeletemben nem tudom összerakni, hogy hogyan is nézhet ki valójában.  
Szóval én inkább magyar szerzőktől szoktam olvasni.


Nemrég kezdtem el olvasni ezt a könyvet és amikor csak tehetem szabadidőmben (a zongorázás mellett) csak ezt olvasom! 
Szerintem azért tetszik nekem annyira ez a könyv mert ami benne van az mind zene! Csak pillants rá a borítójára! 
Szinte már azt is tudod hogy miről szól, én az ilyet nagyon szeretem! Ránézek és már azt is tudom hogy mi lesz valamennyire a témája! 
Szerintem akkor nincs olyan sok kedve elolvasni az embernek egy könyvet ha a borítója például csak szürke, mivel az nem kelti fel az érdeklődésedet. Bár ez csak az én véleményem, lehet hogy ezzel más nem így van. Ez emberfüggő! :)

Na igen! Így jártam én a könyvekkel, le se tudom tenni! Igazából ez nem rossz csak miközben olvasok kizárom a külvilágot, és az idő teljesen elrepül velem! :) :(
Néha az egész család tart olvasó napokat, amiket rendkívül szeretek! Olyan jó, hogy akkor az ember nem rohan sehova, van sok ideje és el tud mélyedni. 
Ha el vagytok már nagyon fáradva nektek is ajánlom figyelmetekbe. Ne siess! Állj meg! Ülj le egy nyugodt helyen, csinálj egy bögre forró teát, és kényesztesd magad, mert megérdemled!

   
Ha tetszett ez a bejegyzés kérlek oszd meg! ;) 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése